Verzending en retour
Veel van onze producten zijn breekbaar, daarom besteden we extra aandacht aan de verpakking en verzending. Hieronder lees je er alles over.
Nadat wij uw bestelling zorgvuldig hebben verpakt, wordt het aan PostNL overgedragen voor de verzending. Vanwege de verpakkings- en verzendkosten rekenen wij €8,99 per bestelling. Uw bestelling is altijd verzekerd verstuurd.
Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen. Zo bespaart u verzendkosten en kan u uw bestelling direct bewonderen. Graag verzoeken wij u om het ophalen in overleg te doen. Zo weet u zeker dat u niet voor niets langs komt.
Voor uw gemak hebben we Google Maps hierna gezet. U kan gebruik maken van de ingebouwde knop “Directions” voor de route.
Heeft u uw bestelling online geplaatst en is deze via de post naar u verzenden? Dan heeft u het recht om deze retour te sturen binnen 2 weken na ontvangst. Houd u er a.u.b. rekening mee dat de kosten voor het retour sturen niet worden vergoed. Als alles in originele staat verkeerd dan krijgt u uw volledige aankoopbedrag teruggestort.
Heeft u uw bestelling binnen de afgelopen 2 weken ontvangen en wilt u deze retour sturen? Volg dan onderstaande instructies:
1. Verpak uw bestelling weer zoals u het heeft ontvangen. Gebruik bij voorkeur dezelfde doos en opvullingsmaterialen.
2. Verzending naar ons toe is op uw eigen risico. Neem daarom altijd uw verzendbewijs aan en bewaar deze goed.
3. Zodra uw retourzending bij ons is aangekomen en wij hebben geconstateerd dat alles in orde is krijgt u binnen 7 werkdagen uw aankoopbedrag retour. Wij kunnen dit alleen terugstorten de rekening waarmee de bestelling is betaald. Wij kunnen u ook een tegoedbon geven voor onze webshop.
4. Uitzonderingen zijn op maat gemaakte artikelen, of speciaal voor u bestelde artikelen. Deze kunnen niet retour gestuurd worden.